2016-01-12

Новий 2015 рік у Гуцульських Альпах

Коли: 28.12.2014-04.01.2015 (2014.12.28-2015.01.04)
Де: с. Ділове - пол. Лисяча - тур.притулок - г. Берлебашка (1733,9) - г. Піп-Іван Мармароський (1936,2) - прикордонний пікет "Богдан" - пол. Межипотоки - с. Богдан
Учасники: Мар'яна, Сашко, Сергій, Олексій і Юрко

Для заядлих туристів краща зустріч Нового року десь в поході. Цього разу ми обрали маршрут (зазвичай Олексій їх пропонує) на Мармароси.

День перший
До Рахова з Полтави ми добиралися двома потягами, а дехто й одним, бо живе в Києві :). З Рахова бусом доїхали в с. Ділове, де отримали дозвіл на проходження маршруту у прикордонній смузі...

Переходом через Тису й розпочався наш похід у зимові та сніжні Мармароси.

Йшли весь час вздовж потічка Білий, і потроху набирали висоту. Чим вище - тим більший сніговий покрив.

Так ми дійшли до водоспаду ...

За ним вже починається серпантин ... Вже почало смеркати, і треба було зупинятись на ночівлю ... Для цього ми вибрали на лісовій галявині покинутий будинок без вікон ... Позатуляли підручним матеріалом вікна і поставили намети прямо в хаті ...

День другий
Зранку продовжили маршрут вже не дорогою а стежкою, що значно скорочує шлях на полонину Лисяча ...

Підйом крутий, але йшлося нормально, снігу було не так багато ... А ось коли вже вийшли з зони лісу, то сніговий покрив вже побільшав. Без снігоступів було йти важко, особливо першому, хто "пробивав" дорогу ...

"Пішли покажу гору, з якої видно ту гору, на яку нам потрібно було!!!" - казав нам старший групи ...

Колиби на полонині світили своїми ребрами ...

тому ми пішли вище на хребет, де заховався туристичний притулок - невеличка дерев'яна будівля ...

Коли ми прийшли, то притулок був вільний і ми собі комфортно розмістилися в ньому... а вже під вечір прибули ще два туриста, а згодом ще двоє ... Вони вже ставили намет у сінях ...

День третій
По прогнозу попереду передбачалися сильні морози, тому ми вирішили залишитися в притулку ще на одну ніч і зустріти Новий рік в теплі ... Так вирішила й інша група а ще одна відправилася далі своїм маршрутом ...

І щоб не скучати в хаті ми пішли на гору Берлебашка. Підхід до неї був засніжений, а вже вище сніг злежаний ...

Без наплічників було не так складно здолати сніговий бар'єр до гори ...

На вершині пофотосесілися ...

Погода була морозною і сонячною, тому видимість була чудова ... Чорногора була як на долоні ...

А ось так виглядає Піп-Іван Мармароський, на який нам завтра доведеться підніматися ... але то завтра буде ... а сьогодні Новий рік попереду ...

Тож після перекусу на схилі повернулися до свого новорічного кемпінгу ...

Прибрали та прикрасили новорічною атрибутикою кімнату, заготовили дров на вечір ...
А тим часом сонечко сідало і довкола розмальовувало чорно-білі краєвиди ...

Ну як же зустріч Нового року без гостей і олів'є ? Але все поправімо пришли й гості і було олівє ... і багато інших вкусняшок ...

Про святкування Нового року гарно написав Олексій своєму звіті, то краще читайте у нього ... А я пару фоток з того звіту сюди приліплю ...

Добавлю лише, що один хлопець хотів переночувати у наметі, але на довго його не хватило, повернувся у "сім'ю" згодом ...

День четвертий
Зранку погода не радувала своєю ясністю ... Гори вкрилися хмарами і пронизливий вітер гуляв на висоті ... Але нам треба продовжувати похід ... Тому, незважаючи на негоду, почали підйом на Попа ...

На вершині довго не затримувалися, бо видимість нуль і пронизливий вітер відбирає тепло ...

Коли спустилися, то пройшли ще трохи, ближче до лісу і там зупинилися на ночівлю ...

День п'ятий
Погода знову змінилася ... на краще: сонечко ... і гарні краєвиди ...

Йшлося далі по маршруту важкувато, не зважаючи на сліди попередньої групи, яка пройшла у снігоступах ... Але все ж таки йти треба ...

Пройшли не багато ... Погода під вечері почала мінятися, почав кружляти сніг ... Вже затемна добрели до прикордонного пікету і там заночували ...

День шостий
Вирішили змінити маршрут - не йти далі по маршруту а перейти на полонину Межипотоки ...

Коли вийшли на полонину, то почали шукати колибку, в якій можна заквартируватися ...

Всі вони такі малі та тісні, як там гуцули ціле літо туляться? ...  дивіться самі як там тісно ...

День сьомий
Спускаємося вниз ... до людей ... радості у всіх повні штани ... :)

Перед виходом в село Богдан пройшли паспортний контроль у прикордонників ...

В селі так і не знайшли де б заночувати, тому після довгого очікування буса, якого так і не було в рейсі, нас підвезли до Рахова і ми вирішили виїхати на Львів і там ще погуляти ...

От і вся історія цього зимового походу Мармаросами ...

Дякуємо Максиму, який надав притулок для нас - туристів, поки ми гуляли по Львову !!!

ДОМА НЕ СИДИ !!! МАНДРУЙ І ВІДПОЧИВАЙ АКТИВНО !!!

МАНДРИ ВІДКРИВАЮТЬ СВІТ !!!

Весь похід у коротенькому відео